HELP - WINKELWAGEN

Op deze pagina meer uitleg over de verschillende opties die je op de winkelwagen pagina aantreft.

Coolbag

Om zeker te zijn dat jouw geschenk in de beste kwaliteit wordt afgeleverd, adviseren wij om bij dagen waarbij het warmer is dan 23 graden, gebruik te maken van een zogenaamde coolbag. In de zomermaanden staat deze optie standaard AAN. Je kunt deze uitzetten, maar dan loop je risico dat in het geval van chocolade deze smelt tijdens transport.

Wenskaart

Je kunt jouw order voorzien van een persoonlijke wenskaart. Indien je hier gebruik van wil maken dien je de checkbox AAN te zetten. Onder de checkbox kun je jouw persoonlijke tekst ingeven. Deze zullen wij gecentreerd afdrukken op de wenskaart. 

Verzenddatum

Selecteer de dag, maand en het jaar waarop jouw order VERZONDEN dient te worden. Hou hierbij rekening met een gemiddelde levertijd van 1 tot 2 dagen.

De volgende stap...

Onderaan in het scherm dien je vervolgens onze voorwaarden te accepteren en te klikken op 'UITCHECKEN'. Beschik je over een account, dan kun je in de volgende stap een factuuradres kiezen. Indien dit afwijkend is van het verzendadres, dien je de checkbox bovenin de pagina uit te zetten. Je kunt dan een afwijkend verzendadres kiezen of ingeven.

Meer help nodig?

Heb je nog aanvullende assistentie nodig? Dan kun je gebruik maken van ons contactformulier, of een e-mailbericht sturen naar onze klantenservice info@tastypresent.com. Je kunt ook telefonisch contact met onze klantenservice opnemen op het volgende telefoonnummer +31 (0)46 475 76 74. We zijn jou graag van dienst!