Welkom bij Tasty Present
0

Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Start met winkelen

Bestellen & bezorgen

Vandaag besteld, doorgaans morgen bezorgd

Zowel standaard chocoladecadeaus als gepersonaliseerde, bestel je via deze ONLINE WEBSHOP. Met behulp van onze slimme editors kun je tijdens het bestelproces de tekst van jouw eigen chocolade telegram samenstellen of je logo of volledig eigen ontwerp op chocolade laten drukken. Wij verwerken jouw bestelling doorgaans dezelfde dag, tot en met het verzenden.

Bezorging van je geschenk gebeurt via DHL, meestal de dag ná de verzenddatum. Dit kan al vanaf € 3,95 per adres. Onderstaand tref je een aantal veelvoorkomende vragen aan met betrekking tot ons bestel- en bezorgproces.

Ben je een bedrijf en wil je grotere aantallen bestellen (vanaf 100+)? Dan tref je op DEZE PAGINA meer informatie aan. Wil je een offerte ontvangen? Vul dan DIT FORMULIER in.

FAQ: bestellen

De levertijd is afhankelijk van het aantal producten en of we jouw geschenken dienen te personaliseren. Kleine aantallen in de ochtend besteld, worden doorgaans dezelfde dag nog verstuurd. Grote aantallen -bijvoorbeeld- chocoladeletters, worden doorgaans ook dezelfde dag verstuurd. Voor grote aantallen geschenken die we mogen personaliseren, hebben we doorgaans 1 of 2 dagen extra nodig.

Ja, in het bestelproces -in de winkelwagen- is het mogelijk om een wenstekst op te geven. Wij plaatsen deze wenstekst op een luxe wenskaart. De kosten per wenskaart bedragen € 1,95 excl. btw.

Jazeker! Tijdens het bestellen kun je kiezen naar welk adres we je cadeau moeten versturen. Dat kan jouw eigen adres zijn, of het adres van de ontvanger.

FAQ: bezorgen

Deze geschenken komen na enige tijd retour bij Tasty Present. Je ontvangt hierover van ons bericht. Voor retour-ontvangen geschenken ontvangen wij van DHL een factuur voor de retour-transportkosten. Deze retour-transportkosten, naar aanleiding van verkeerde adressering, niet afgeleverd door “niet thuis” of niet opgehaald bij het aan de ontvanger bekendgemaakte distributiepunt etc., worden ook aan jou gefactureerd. Zorg er dus altijd voor dat de adressering 100% klopt. Bij 70% van de retour-ontvangen geschenken (zéker in het buitenland) is een foutieve adressering de reden van retourzending.

Wij werken samen met DHL voor de bezorging van onze geschenken, zowel in Nederland als in het buitenland. Wij hebben verschillende opties beschikbaar.

Vragen_afbeelding

Vragen?

Wij zijn op werkdagen van 08:30 tot 17:00 uur telefonisch bereikbaar. Je kunt ons ook een e-mailbericht sturen of maak gebruik van ons contactformulier. Wil je een offerte aanvragen? Maak dan gebruik van dit formulier.